Markízy, Žalúzie, Rolety, Siete proti hmyzu

Všetky kategórie
  • Všetky kategórie
  • Žalúzie
  • Rolety
  • Siete proti hmyzu
  • Pre strešné okná Velux. Fakro
  • Parapety
  • Garniže, záclony, závesy
  • Markízy
  • Terasy a fasády
  • VELUX (originál)

Spôsoby doručenia

Pri platbe vopred môže byť termín dodania tovaru ovplyvnený termínom uhradenia platby.
 
Pred prevzatím si tovar prosím skontrolujte, či je obal i výrobok neporušený (u zásielky na dobierku je možná len kontrola obalu, prípadne následná reklamácia poškodeného výrobku do 24 hodín od prevzatia), v prípade akejkoľvek nezrovnalosti tovar neprevezmite.
Kontrola funkčnosti výrobku na mieste nie je možná.
 
Súčasťou zásielky je záručný list, ktorý vám radi potvrdíme na našej predajni, alebo po zaslaní poštou. Pokiaľ záručný list nie je pri zakúpenom tovare priložený, ako doklad pre prípadnú reklamáciu slúži faktúra. Faktúru (daňový doklad) zasielame automaticky, po dodaní tovaru, na váš e-mail zadaný pri vytváraní objednávky.
  • Osobné vyzdvihnutie
Vždy je zadarmo. Ďalšou veľkou výhodou je časová nezávislosť na doručovateľovi.
Pred vyzdvihnutím tovaru počkajte na e-mail a SMS s potvrdením. Pošleme vám ho ihneď ako je tovar pripravený na predajni, proces nejakú chvíľu trvá.
Na predajni pre vás bude pripravený ešte nasledujúcich 5 pracovných dní. Pokiaľ tovar v tejto lehote neprevezmete, je uvoľnený do voľného predaja.
  • Štandardné doručenie
Tovar, a to aj ťažký a veľkých rozmerov, vám doručíme až na miesto určenia každý pracovný deň medzi 8:00 – 15:00 hodinou.
Vodič vyloží tovar za prvé zamykateľné dvere. Nezaisťujeme inštaláciu spotrebičov a pre výnos do bytu a dalšie služby prosím kontaktujte byvatmoderne@byvatmoderne.sk

Nadrozmerné produkty nad 3m - predĺženie doby dodania o cca 3-5 dní

Prepravná spoločnosť je schopná prevziať zásielku max. do 3m, preto sme pri širších rozmeroch nútený využiť nákladnú dopravu, čo môže ovplyvniť dobu dodania tovaru.

 
 
Problémy s doručením
Ak vám zásielka nebola doručená alebo sa vyskytol problém pri jej doručovaní, obráťte sa prosím na náš zákaznícky servis na linke +421 - 948 940 965alebo e-mailom na byvatmoderne@byvatmoderne.sk.
 
Najčastejšie príčiny nedoručenia zásielky:
 
Dopravca tovar nenaložil z dôvodu jeho viditeľného poškodeniu
Aby sme našim zákazníkom doručovali len kvalitný a špičkový tovar, prechádza pred naložením dôkladnou kontrolou. Pri odhalení poškodenia nie je tento tovar naložený, ale vymení sa za iný, nepoškodený kus, prípadne sa objedná nový u dodávateľa.
 
Prepravca nevložil do vašej schránky oznámenie o nedoručení / uložení zásielky
Priebeh doručovania môžete sledovať on-line na vyššie uvedených odkazoch pri každom type doručenia. Číslo zásielky / balíka vám bolo zaslané na e-mail, ktorý ste uviedli v objednávke.
 
Zásielka sa stratila u prepravcu
Stává sa to veľmi zriedka. Ak k teto situácii dôjde objednáme pre vás nový kus tovaru a s dopravcom zahájime reklamačné konanie.